‘আৰ আৰ আৰ’, ‘বাহুবলী’, আদি মেগাহিট ছবি ডেলিভাৰী কৰাৰ পিছত চিত্ৰনাট্যকাৰ বিজয়েন্দ্ৰ প্ৰসাদে নিজৰ পৰৱৰ্তী প্ৰজেক্টত নামিবলৈ সাজু হৈছে। পঢ়ি থাকিব!


অসমৰ মুখ্যমন্ত্ৰী হিমন্ত বিশ্ব শৰ্মাই পুনৰুত্থান কৰাৰ পিছত সপ্তদশ শতিকাৰ জেনেৰেল লাচিত বৰফুকনৰ আখ্যান ‘ব্ৰহ্মপুত্ৰ: আহোম পুত্ৰ উত্থান (গ্ৰন্থ ১)’ নামৰ এখন উপন্যাসত ‘আৰ আৰ আৰ’ৰ চিত্ৰনাট্যকাৰ, আৰু চলচ্চিত্ৰ পৰিচালক, আৰু... ৰাজ্যসভাৰ সাংসদ বিজয়েন্দ্ৰ প্ৰসাদ।

বিখ্যাত ব্লকবাষ্টাৰ চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাতাগৰাকীয়ে এছ.এছ.ৰাজামৌলিৰ পিতৃও, নৌসেনাৰ বিষয়ালৈ পৰিণত হোৱা চোৰাংচোৱাগিৰি কল্পকাহিনী লেখক কুলপ্ৰীত যাদৱৰ সৈতে সহযোগিতা কৰি এই উপন্যাসখন নিৰ্মাণ কৰিছে, যিখন উপন্যাসখন ২০২৩ চনৰ ৩০ মে’ত হাৰ্পাৰকলিন্স পাব্লিচাৰ্ছ ইণ্ডিয়াই প্ৰকাশ কৰিব।

আহোম সাম্ৰাজ্যৰ ৰজা স্বৰ্গদেউ জয়ধ্বজ সিংহৰ কন্যা ৰাজকুমাৰী পদ্মিনীৰ প্ৰেমত পৰাৰ পৰা আৰম্ভ হ’ব বিজয়েন্দ্ৰ প্ৰসাদৰ কাহিনীভাগ। শাসকে যেতিয়া এই ৰোমাঞ্চৰ কথা গম পায় তেতিয়া ৰাজধানী যোৰহাটৰ পৰা লাচিতক নিৰ্বাসিত কৰে।

কিছুদিন পিছত ঔৰংজেবৰ সৈন্যই আহোমৰ ৰাজধানীত অভিযান চলায়, যাৰ ফলত ৰজাই শান্তি চুক্তিত স্বাক্ষৰ কৰিবলৈ বাধ্য হয়, য’ত তেওঁ নিজৰ ৰাজ্যৰ কিছু অংশ মোগলৰ হাতত অৰ্পণ কৰে। সন্ধিৰ চৰ্তসমূহ লাচিত আৰু তেওঁৰ প্ৰিয় বন্ধু ৰাজকুমাৰ চক্ৰধ্বজৰ বাবে অপমানজনক।

কিছুদিনৰ ভিতৰতে আহোম সংযুক্ত ৰাজ্যৰ এজন ৰাজকুমাৰে আন সৰু সৰু ৰজাক বিপথে পৰিচালিত কৰি যোৰহাট আক্ৰমণ কৰে তেতিয়াই সমস্যা বাঢ়ি যায়। লাচিত আৰু ৰাজকুমাৰ চক্ৰধ্বজে চহৰখন ৰক্ষা কৰাৰ সময়তে এই যুঁজখনে আহোম ৰাজ্যৰ ভৱিষ্যত চিৰদিনৰ বাবে নিৰ্ধাৰণ কৰাৰ সম্ভাৱনা আছে।

লাচিত, ৰাজকুমাৰ চক্ৰধ্বজ, ৰাজকুমাৰী পদ্মিনীয়ে বিদ্ৰোহীক পৰাস্ত কৰি মোগলৰ কবলৰ পৰা পলায়ন কৰি আহোমৰ সন্মান পুনৰুদ্ধাৰ কৰিব পাৰিবনে? ‘বজৰংগী ভাইজান’ আৰু ‘মণিকাৰ্ণিকা: ঝাঁচীৰ ৰাণী’ৰ সমান্তৰালকৈ ‘বাহুবলী‘ ছবি দুখনৰ বহু বঁটা বিজয়ী সাহিত্যিকগৰাকীৰ পৰাই কাহিনীভাগৰ সাৰমৰ্ম।

প্ৰসাদৰ সহকৰ্মী কুলপ্ৰীত যাদৱ নৌসেনা বিষয়া একাডেমীৰ স্নাতক যিয়ে দুটা দশক ইউনিফৰ্ম পিন্ধি কটায় আৰু তিনিখন জাহাজৰ সফলতাৰে কমাণ্ড কৰিছে।

২০১৪ চনত ভাৰতীয় উপকূলৰক্ষী বাহিনীৰ পৰা ত্যাগ কৰাৰ পিছৰে পৰা চোৰাংচোৱাগিৰি, সামৰিক ইতিহাস, প্ৰকৃত অপৰাধ আদি বিভিন্ন বিষয়ত উপন্যাস ৰচনা কৰিছে। বৰ্তমান তেওঁ মুম্বাইত বাস কৰে, আৰু তেওঁৰ শেহতীয়া উপন্যাসখন হৈছে ‘ৰেজাং লাৰ যুদ্ধ’ (পেংগুইন, ২০২১)।